Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

1. Market PSB Mrówka nie jest Gwarantem sprzedawanych produktów, jednak zobowiązuje się do przyjmowania reklamacji gwarancyjnych i przekazywania ich w imieniu Klienta do podmiotów reprezentujących Gwaranta na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu, świadczący o dokonaniu transakcji w naszym markecie oraz dostarczenie kompletnego urządzenia. Jeśli urządzenie wymaga demontażu przez specjalistę lub jego gabaryty nie pozwalają na transport ( np. drzwi, pojemnościowe ogrzewacze wody czy traktory ogrodowe ) zaleca się wykonanie dokumentacji fotograficznej uwidaczniającej wadę i przesłanie jej na adres e-mail: ostrow-mazowiecka@psbmrowka.com.pl
3. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od przyjęcia jej przez serwis autoryzowany, chyba że załączona do urządzenia dokumentacja gwarancyjna mówi inaczej.
4. Reklamacje przesyłane są przez Sprzedawcę do Gwaranta poprzez firmy kurierskie. Z tego powodu zaleca się dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia podczas transportu. W przypadku braku opakowania zabezpieczającego sklep nie może ponosić odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne, które mogą powstać w wyniku wysyłki.
5. Klient dostarczający do reklamacji urządzenie spalinowe zobowiązany jest do opróżnienia zbiornika paliwa z cieczy łatwopalnych, ponieważ nie zostanie ono odebrane przez firmę spedycyjną.
Market nieprowadzący punktu serwisowego nie może przechowywać paliw oraz płynów eksploatacyjnych, takich jak oleje silnikowe w opakowaniach nieoryginalnych, nieprzeznaczonych do sprzedaży.